Nabídka
Další informace

V nabídce jsou pouze základní modely, na objednávku je možné zhotovit jakékoli střihově, barevně i materiálově jiné řešení oděvu.

Pokud máte zájem o nestandardní výrobek, kontaktujte nás na:
brychtova.eva@pracovni-konfekce.cz
Případně na facebooku.

Přihlášení
Akce

Nákupní řád a obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.pracovni-odevy-eva.cz . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Eva Brychtová) a kupujícího (zákazník).

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.pracovni-odevy-eva.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Elektronická objednávka

Elektronická objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa dodání uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Potvrzení elektronické objednávky

Po odeslání Vaší objednávky na našem internetovém obchodě obdržíte obratem e-mailové potvrzení přijetí objednávky. Pro ověření správnosti a platnosti objednávky Vás bude ještě kontaktovat telefonicky náš pracovník.

Dodací podmínky

Objednávky vyřizujeme do 30 dnůod potvrzení objednávky. Některé druhy zboží jsou drženy skladem a proto jsou expedovány do 48 hodin. Před odesláním zboží je kupující vždy telefonicky vyrozuměn. Zboží dodáváme po celé ČR. Při opakovaném pokusu o dodání zboží (nebyl-li kupující zastižen) je připočítána částka za náhradní dopravu (dle tarifu dopravce).

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího dnem dodání a zaplacení zboží.

Česká pošta

Česká pošta obvykle doručuje do 48 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 10 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

Zásilková služba PPL

PPL rozváží zboží ve všední dny 8:00 – 18:00. Pokud Vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručení Vám zásilku následující pracovní den. Výhodou je telefonický kontakt, kterým Vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Dodání zaručeno do druhého dne od odeslání.

Osobní odběr

Pokud máte rádi osobní jednání, můžete nás navštívit v Holicích u Pardubic - viz. Kontakt .

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Platební podmínky

Platba za zboží se provádí jedním z následujících způsobů:

  1. v hotovosti při převzetí zboží (dobírkou)
  2. platbou v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží
  3. platbou předem na účet č.35-4888920237/0100, variabilní symbol č. objednávky

V některých výjimečných případech si prodávající vyhrazuje právo požadovat zálohu na zboží.

Záruční podmínky

Záruční doba je 24 měsíců (pokud není uvedena delší) ode dne doručení.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným užíváním zboží.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel serveru www.pracovni-odevy-eva.cz garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Osobní data kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. Prodávající garantuje, že neposkytuje Vaše data žádné třetí straně. Používáním internetového obchodu www.pracovni-odevy-eva.cz souhlasí kupující se shromažďováním a používáním informací o nákupech a pro účely prodávajícího.


Mimosoudní řešení sporů (ADR)

Novela č. 378/2015 Sb. o ochraně spotřebitele zavádí mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Jedná se o mimosoudní řešení sporu prodávajícího se zákazníkem. Zákazník může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je v našem případě Česká obchodní inspekce.
Spor lze řešit i on-line prostřednictvím ODR platformy.
Více informací o mimosoudním řešení naleznete na stránkách České obchodní inspekce.

Než-li  zákazník přistoupí k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme pro vyřešení nastalé situace, kontaktovat prodávajícího.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.